شهر کرمان لرزید (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان
سرخط خبرها

اعلام ساعت فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۷۸۲۱
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
اعلام ساعت فعالیت پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳
تمامی پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شریف‌الحسینی، مسئول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ما به گروه‌های خونی مختلفی نیاز داریم، اما بیشتر نیاز ما به گروه‌های خونی A مثبت و منفی و AB مثبت و منفی است.

وی افزود: در حال حاضر به گروه‌های خونی مختلف نیاز داریم و از دارندگان گروه‌های خونی گوناگون درخواست می‌کنیم به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه کنند.

شریف‌الحسینی ادامه داد: ما به گروه‌های خونی A مثبت و منفی و AB مثبت و منفی بیش از سایر گروه‌ها نیاز داریم.

مسئول واحد برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون استان افزود: در ایام پایانی سال میزان اعمال جراحی و میزان مصرف خون افزایش پیدا می‌کند و به علت مشغله‌‎های گوناگون مردم در این ایام میزان مراجعات مردم به پایگاه‌های اهدای خون با کاهش روبه‌رو می‌شود که در سال جاری، توامانی ماه مبارک رمضان و روز‌های پایانی سال سبب شده که به علت روزه‌داری مردم، میزان مراجعات بیش از سنوات قبل دچار کاهش شود.

شریف‌الحسینی در خصوص فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: ۱۴ پایگاه در استان وجوددارد که پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) حدفاصل میدان شریعتی و چهارراه دکترا روبه‌روی خیابان کفایی مانند قبل از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ فعال است و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند روزه بگیرند، می‌‎توانند در شیفت صبح به این پایگاه مراجعه کنند.

مسئول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون خراسان رضوی افزود: اهدای خون هیچ منافاتی با روزه‌داری ندارد و تمامی پایگاه‌های ما بعد از افطار از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال هستند که افراد روزه‌دار می‌توانند پس از افطار در این ساعات مراجعه کنند. در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان، تربت جام و کاشمر نیز پایگاه داریم که ساعت فعالیت آنها نیز بر همین منوال است.

وی گفت: در روز‌های اول و ۱۳ فروردین‌‎ ماه پایگاه مستقر در حرم مطهر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال است. در سایر ایام تعطیل شامل ۲۹ اسفند، ۲، ۳، ۴ و ۷ فروردین‌ماه صبح پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) و بعد از افطار نیز پایگاه‌های امام رضا (ع)، حرم مطهر در داخل صحن پیامبر اعظم (ص) جنب ورودی باب الکاظم (ع) و شهید سلیمانی بین استقلال ۲ و ۴ فعال خواهند بود.

شریف‌الحسینی افزود: در شب‌های احیا شامل ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه در صبح پایگاه مرکزی امام رضا (ع) و بعد از افطار تمامی پایگاه‌های ما از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال هستند. پایگاه‌های شهرستان‌های ما در برخی ایام تعطیلات شامل ۱، ۳، ۱۳ و ۱۷ فروردین‌ماه غیر فعال بوده و مابقی ایام هر شب بعد از افطار از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعالیت دارند.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->